OT Re: Sd?lení Ú?adu pro ochranu hospodá?skésout??e

David Kuzela xkuzd01 na vse.cz
Pátek Březen 15 11:16:49 CET 2002

Karel Zak pise:
>  Jsem si jist tim, ze ac se cela Win v CR nedelaji tak se do nich
>  pridava i dost prace pochazejici z CR a zisk za tuto praci bych
>  predpokladal, ze zustane v CR. Pochybuji, ze Win by se tak pekne

Utechou vam muze byt, ze naklady na tvorbu SW jsou hlavne mzdove, ktere
nas stat dani pomerne znacne, takze z toho statni kasa alespon neco ma :-).

>  prodavala pokud by nebyla pocestena... Celkem by mne zajimalo jakou
>  formou (ucetne) se prevadi "pocesteni" nekam do zahranici. Obecne

To je obecny problem velkych zahranicnich firem, pro ktere neni (zas
az takovy) problem "odvadet" zisk z mistnich pobocek nekam jinam,
napr. tak, ze jim fakturuji poradenske sluzby. Nemyslim, ze by pocesteni
windows byla castka, ktera by v tomhle kontextu stala za rozcilovani se.

Navic vubec nevime, zda takto MS postupuje -- docela by me zajimalo,
jestli nekde zverejnuje vysledky hospodareni [jako s.r.o. se 13 mil.
kapitalu ze zakona nemusi].

>  by asi bylo zajimave nahlednout do ucetniho vztahu ceske pobocky a
>  "hlavniho stanu". Nechapu proc zde neni clo, takto z toho ma CR

Otazka zni -- chceme, aby mel stat neco z toho, ze si dovezeme ze
zahranici nejake zbozi?

>  kulove -- ze se vubec nekdo ma chut zabyvat BSA.... nakonec prostredky
>  police vynalozene na chytani piratu jsou mozna vetsi nez kolik z
>  prodeje softu ma stat.

Zase mi to neda -- chceme, aby stat pomeroval/hodnotil cinnost policie
[dohled nad dodrzovanim zakonu obecne] na zaklade ciste financniho hlediska?

--
                                                 David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-