Re: Filtrovani odchozi posty

V S vaclavST na seznam.cz
Pátek Březen 15 10:07:24 CET 2002

> Zdravim. Ja bych zkusil kaskadu z MTA. Odesilane maily napred dorazi na
> "vnitrni mailer", ktery je vytridi. Takto vytridene maily pak pujdou na
> "uzlovy mailer", ktery je preposle smerem k providerovi. Nejvetsim oriskem
> je ono trideni, ale tady si napred budete muset sestavit "vstupni podminky"
> a to co mozna nejjednoznacneji.
>
> Hezky den
> --
> Michal Vymazal
> Office Computer
> gandalf na mbox.vol.cz

Zdravim. Kaskada MTA by sla, ale prave jde o to trideni.
Mozny postup: (pokud je to blb... tak me prosim opravte)
Na vnitrim mailerovi si nastavim 2 fronty do kterych se bude
presouvat posta v zavislosti na vstupnich podminkach
pak jednotlive fronty  dle roztrideni budu predavat uzlovemu
mailerovi (tzn. jedna automaticky a druha odfiltrovana az po urcite
hodine)

Pak ale nastava otazka co to bude filtrovat, zda nejaky externi
programek nebo primo pres sendmail.cf ?

Pokud nejaky programek, tak nemate nekdo link na net ? Nebo je nekde
na netu popis featury na trideni pro sendmail nebo jiz to nekdo delal
? (v FAQ jsem to nenasel)

Diky za vsechny pripominky

S pozdravem
Vaclav