Sdělení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Březen 15 10:49:32 CET 2002

Marek Blasko wrote:

> to je rovnaka otazka ako integracie IE do windows. exituje moznost ako
> pouzit ten notebook bez windovs = ano urcite. su vyndows neoddelitelnou
> sucastou? => nie (inak bi nemali vlastnu polozku na ucte)

> ja chcem len kus zeleza a ten SW sa plati zvlast (aj OEM verzia ma svoju
> cenu)

> bios a SW v palubaku je nieco ine. BIOS je sucastou HW a palubak je
> embedet system.

> staci dokazat ze notebok sa da pouzivat bez daneho OS. nainstalujem tam
> dos/BEOS/ ci hocico ine a slape.

> [...]

Tak to neni. Ted jsem rozbehaval server DELL s predinstalovanymi WIndows 2000
Server a po spusteni sem musel nejdriv odsouhlasit EULA, natukat kod a teprve
pak se to spustilo. Takze nikdo za me nic neudelal. Jen mi usetril praci s
instalaci - to, ze to bylo nainstalovany divne, je jina vec. Mimochodem, byla
tam pouze mapa americky klavesnice, ale psalo to cesky. Neprisel jsem na to,
kudy se to tam dostalo, dokonce tam cestina s mapou qwerty nejde nikde vybrat.
Proste se to tvari, ze tam je jen US, ale pise to cesky qwertz.

Libor