OT Re: Sd?lení Ú?adu pro ochranu hospodá?skésout??e

Pátek Březen 15 11:47:00 CET 2002

David Kuzela wrote:
> Utechou vam muze byt, ze naklady na tvorbu SW jsou hlavne mzdove, ktere
> nas stat dani pomerne znacne, takze z toho statni kasa alespon neco ma :-).

	:-) zrejme nejste seznamen s procesem pocestovani MS produktu (BTW to
neni jednom cestina, ale vsechny CC jazyky...) - vetsina lidi pracuje na
zivnostaky a mnoho z nich jsou VS studenti...

> napr. tak, ze jim fakturuji poradenske sluzby. Nemyslim, ze by pocesteni
> windows byla castka, ktera by v tomhle kontextu stala za rozcilovani se.

	Prominte, ale jste naivni.

> Navic vubec nevime, zda takto MS postupuje -- docela by me zajimalo,
> jestli nekde zverejnuje vysledky hospodareni [jako s.r.o. se 13 mil.
> kapitalu ze zakona nemusi].

	A proc by to s.r.o.-cko delalo, kdyz to NEJDE vubec pres nej?