Sd?lení Ú?adu pro ochranu hospodá?skésout??e

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Březen 15 11:46:10 CET 2002

Dne Fri, Mar 15, 2002 at 09:34:26AM +0100, Karel Zak napsal:

>  Cekal jsem, ze za soft nejake clo bude. Takto je to celkem sila.
>  Neslo mi o DPH, ale o to, ze jako pravnicka osoba by M$ mela nechat
>  na nasem uzemi cca 34% zisku zde vytvoreneho (nebo kolik to je ted).

Ale ona to radeji necha v Irsku, protoze tam maji tzv. rovnou dan ve
vysi 10%. Tak uz to proste v globalni ekonomice chodi. O clu na software
bych radeji neuvazoval, staci problemy s DPH kdyz si nekdo legalne
chce dovezt treba nejaky shareware. Behem par minut zaplatite kartou a pak
stravite ctyri pet hodin na celnim urade kvuli domereni DPH.

>  Jsem si jist tim, ze ac se cela Win v CR nedelaji tak se do nich
>  pridava i dost prace pochazejici z CR a zisk za tuto praci bych
>  predpokladal, ze zustane v CR. Pochybuji, ze Win by se tak pekne
>  prodavala pokud by nebyla pocestena... Celkem by mne zajimalo jakou
>  formou (ucetne) se prevadi "pocesteni" nekam do zahranici. Obecne

Mam za to, ze pocesteni se provadi prave v
Irsku. Ostatne kvalita nekterych gramatickych vazeb, ktere se najdou v
napovede ukazuje na lidi se nerutinni znalosti cestiny.

>  police vynalozene na chytani piratu jsou mozna vetsi nez kolik z
>  prodeje softu ma stat.

Naklady na dopadeni, usvedceni, odsouzeni a uvezneni vetsiny zlodeju
jsou daleko vyssi, nez skoda zpusobena obetem a stejne je nemuzete nechat
na pokoji.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.