OT Re: Sd?lení Ú?adu pro ochranu hospodá?skésout??e

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Březen 15 11:52:21 CET 2002

On Fri, Mar 15, 2002 at 11:16:49AM +0100, David Kuzela wrote:

> Otazka zni -- chceme, aby mel stat neco z toho, ze si dovezeme ze
> zahranici nejake zbozi?

 Z vasi odpovedi se zacinam citit socialne-demokraticky :-) Ja pochopitelne
 nechci dane zadne :-), ale urcite nejsem nadsen z toho, ze ceske
 penize konci nekde v pryc a nekdo za ne financuje treba NSA. Ja bych
 je radeji v ceskem skolstvi.

> Zase mi to neda -- chceme, aby stat pomeroval/hodnotil cinnost policie
> [dohled nad dodrzovanim zakonu obecne] na zaklade ciste financniho hlediska?

 Dobra. Uznavam. Ostatne netvrdim, ze to cele pocituji jako problem,
 nebo neco nezakoneho. Jen je to zajimave a je dobre to vedet a rikat
 lidem jak nektere veci funguji...

        Karel
--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>