consolechars(8) acm bug on non current tty

Ladislav Michl ladis na psi.cz
Pátek Březen 15 13:19:04 CET 2002

Zdravím,

protože jsem začal používat mutt(1) a moc se mi to líbí :-), vyvstal
problém, jak donutit consolechars provést ioctl na jiné než aktivní
konzoli (chci mít na všech ISO-8859-2 a nastavit to při startu).
toto je známá chyba: 'consolechars --tty tty -m acm activates the acm
just loaded on the current tty, not on the one specified on
command-line',
která by měla být opravena ve vezri 0.2.3
(viz. http://lct.sourceforge.net/bugs.html) tato verze však chybou trpí
také (aktivní konzole je tty8) :-(

$ consolechars -V
$ consolechars: (console-tools) 0.2.3

$ consolechars --tty=/dev/tty7 -f ucw16.psf -m latin2.acm
[toto nenatáhme acm]
$ consolechars -f ucw16.psf -m latin2.acm
[na aktivní konzoli je vše v pořádku]

mohl by to vyzkoušet někdo, kdo vlastní nějaký běžný (čti PEECEE)
hardware?

        díky ladis