Detekce NAT a PROXY

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Březen 15 13:32:09 CET 2002

| Odesílatel: Jirka Kosina <jikos na jikos.cz>
|
| Ne.

Pred asi 2 lety na toto byla zde  vkonferenci bourliva diskuse, vysledek
byl ten, ze by se to dalo zjistit (ikdyz ne na 100%) podle cisla odchozich
portu. Maskarada (jadra 2.0.3x, nove nevim jak) na linuxu standardne
pouziva cisla 60000 a vys. Solo linux pouziva mam pocit od 32000, windowsy
od 1000. Cisla se 100% presnosti nezarucuju, jsou to výdobytky z mé paměti.

Zdraví
		Jaroslav Lukesh
www.k-net.cz  Multimedia, Networking, Communications, terminals, NC, R+D
Licence Windows XP pro: souhlasíte s tím, že Microsoft může kdykoliv
zkontrolovat vaše programy a libovolně "upgradovat" komponenty systému!
           www.infoworld.com/articles/op/xml/02/02/11/020211opfoster.xml