Re: Jak vytvořit RPM z tar.gz nebo tar.bz2 ?

Ondrej Svejda osvejda na volny.cz
Sobota Březen 16 00:51:35 CET 2002

Zdravím,

15.3.2002, 18:21:14, n_petr na seznam.cz napsal(a):

> Prosím, mohl byste mi někdo poradit, jak si vytvořím rpm balíček pro SuSE
> 7.2, pokud si stáhnu nějaký tar.gz nebo tar.bz2 soubor ?

Doporučuji k přečtení "Maximum RPM" od Eda Baileyho (autor rpm). K doptání na
Googlu, je to někde na sajtě Red Hatu jako PDF a HTML.

> nebo tar.bz2 souborů, tak se prosím zmiňte o rozdílech. Škoda, že něco o RPM
> není v Czech-Howto. Když mi poradíte a povede se mi to provést, mohl bych
> případně i něco do Czech-Howto poslat.

Co má tvorba rpm balíčků společného s lokalizací?

--
Ondřej Švejda <osvejda na volny.cz>

Registered Microsoft Hater #5359328010