RH7.2 problemy s diskama - nějank jako kdyby nebyly

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Sobota Březen 16 01:54:29 CET 2002

Prosím o radu nedo zešílím a poletí to z vokna..
Mám RH7.2 a muj problem zpočívá v tom že nemužu namontovat disketu ani cdrom, napíše mi to že /dev/cdrom není platným zařízením, při tom když se startuje jádro tak to cdromku detekuje a v adresáři /proc... ji taky najdu. Mám to na 486 a zavaděč mám lilo.
Vim že když jsem si dával RH7,2 pokusně na pentium tak jsem zkusil zavaděč grub a dokud jsem mu tam nevyplnil to heslo tak mi to dělalo to samý, poté co jsem to vyplnil začalo to chodit.
Jenže tady mám lilo a to snad přeci zamykat zařízení neumí.
RH7.1 na tom chodí normálně, mám za to že je to nějank zamklý ale nevym jak a kde a strašně mě to štve  ... a rád bych se už vyspal...
Prosím o alespon stručnou pomoc Děkuji Zdenek Havrlik