Re: RH7.2 problemy s diskama - nějank jako kdyby nebyly

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Sobota Březen 16 02:11:05 CET 2002

Presne se stejnym problemem jsem se vcera setkal na svym PC, na kterym
predtim v pohode bezel RH 6.1 az 7.1 (CZ, ale to je nepodstatny).
Proste CD-ROM, (ze ktery se instalovalo), to nechtelo uznat za blokove
zarizeni.

Ale nepotesim - na reseni jsem sam neprisel a na nejake dlouhe vyzkumy
na netu jsem cas nemel. Takze jsem to nakonec premastil zpatky novou
instalaci 7.1, ktera mi bezela vyborne (a zase bezi), a upgradnul jsem
jenom baliky ktere jsem potreboval.

Ostatne - s RH 7.2 nemam prilis dobre zkusenosti. Mozna jsem mel jenom
smulu, ale kdyz jsem to pred tydnem instaloval na jiny pocitac, z
neznamych pricin RPM databaze padala jak hrusky. K tomu se pridaly
jeste dalsi "mensi" problemy, takze i tehdy jsem zvolil navrat k 7.1.