Re: RH7.2 problemy s diskama - nějank jako kdyby nebyly

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Sobota Březen 16 02:42:36 CET 2002

Zdravim,

> Prosím o radu nedo zešílím a poletí to z vokna..
> Mám RH7.2 a muj problem zpočívá v tom že nemužu namontovat disketu ani
cdrom, napíše mi to že /dev/cdrom není platným zařízením, při tom když se
startuje jádro tak to cdromku detekuje a v adresáři /proc... ji taky najdu.
Mám to na 486 a zavaděč mám lilo.

no, nedavno se mi na nejakem starsim stroji stalo, ze po instalaci se
automaticky nezavedl ovladac (modul) - ted uz nevim, ale mam dojem
ze cdrom.o . A hlaska byla uplne stejna. Stacilo ho dohrat a bylo
po problemu.

Mate ho v /proc/modules ?

S tou disketou nevim, mozna neco podobneho ?

Zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz