Script

Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Sobota Březen 16 09:24:19 CET 2002

Dne pá 15. březen 2002 23:41 jste napsal(a):
Bohuzel jste neuvedl release, ale predpokladam, ze mate stejny
> jako ja, tzn. 3.0.0-1455.

Presne tu release mam, omlouvam se, to mi "ujelo"

 A zadny drive zminovany soubor se mi v
> /etc/vmware nevytvari, takze u vas tipuju spise na spatnou konfiguraci.
> Predpokladam, ze vmware-config.pl jste spoustel? Probehl az do konce?

Ano, probehl, myslim, ze docela v pohode, byl u toho kamarad, ktery se tomu
venuje a kontroloval to.

> Odpovidal jste na dotazy spravne? Nastartoval na konci vsechny sluzby?
> Pokud na vsechny ty dotazy odpovite ano a presto se vam tam ten soubor
> dela, tak je to na dotaz pro jejich techsupport.

asi to bude nutne:-(

Je zajimave, ze ve Woknech pri stejnem pouzivani a instalaci mi nevznioka
zadny soubor, ktery by VMware detekoval jako blokadu pro spusteni( v Linuxu
onen not_configured).
Pri instalaci v Linuxu byl problem se zavadenim vmon.
Takto jsme to resili:
do /etc/vmware jsme vytvorili soubor S00vmware
v nem jsme dali likvidaci takto pro nas talemne vznikajiciho souboru
not_configuder, ktery je zcela prazdny, neobjevuje se zadna hlaska ani v nem,
ani pri spousteni vmware.

Proso jsem provil o radu: kdyz nevim, JAK vznika, a vim, ze vznika pri kazdem
spusteni a uzavreni VMware, tak alespon jej odstranovat automaticky.

--
Daktari
Mandrake 8.1 CZ

MUDr. Vítězslav Podivínský