Script

Neděle Březen 17 15:57:25 CET 2002

On Sat, 16 Mar 2002, Vítězslav Podivínský wrote:

> Proso jsem provil o radu: kdyz nevim, JAK vznika, a vim, ze vznika pri
> kazdem spusteni a uzavreni VMware, tak alespon jej odstranovat
> automaticky.

Predstavte si clovka, ktery ma pred domem naledi a kazdy den, kdyz
vyjde z domu, na nem uklouzne a zlomi si nohu. Vetsina lidi by ten led
odstranila, nebo aspon necim posypala, ovsem jak vidno, nekteri davaji
prednost tomu, ze si s sebou nosi sadru a dlahy.

Nesnazte se napravovat nasledky problemu misto jejich pricin (aspon do te
doby, nez jste uplne v koncich). Je zjevne, ze VMware se domniva, ze neni
spravne zkonfigurovany, a pravdepodobne si to nemysli bezduvodne. Kdyz uz
nic jineho, tak zkuste pustit vmware-config.pl jeste jednou (nevymenil
jste nahodou mezitim jadro?).