Rychlost HDD

Petr Klíma xklima08 na stud.fee.vutbr.cz
Sobota Březen 16 10:33:44 CET 2002

Radovan Chupáč wrote:
> Dobry den.
>
> Na nasi siti mame server provozovany na RH 7.2.
> Nyni jsem provedl upgrade HDD a je v nem umisten WD 100GB 7200 UDMA100.
> Jako zakladni deska je pouzito stare TOMATO TX 98 + AMD K6-2 300MHz + 256MB.
> Tato deska podporuje pouze UDMA33.
>
> Pri mereni rychlosti HDD pomoci prikazu hdparm -t /dev/hda5 jsem na tomto
> disku dosahl hodnoty 8,1MB/sec. Disk je nastaven na UDMA33. Tato hodnota se
> mi vsak zda ponekud nizka a na VIA strankach uvadeji dosazeni rychlosti
> okolo 20MB/sec s UDMA100. Proto se chci zeptat, zda je brzdou  pomaly radic
> [...]

Ja mam na Maxtoru 40GB nastavenem na UDMA100 35-40MB/s, na
UDMA 33 asi 24MB/s. Takze problem je asi v nastaveni disku.
Nebo jste testoval, kdyz byl zatizeny pocitac. Nebo...

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fee.vutbr.cz