Re: Re: Sd?lení Ú?adu pro ochranu hospodá?skésout??e (dlhsie)

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Sobota Březen 16 21:41:00 CET 2002

Pekny den ;o)

> To je jednoduche.
> Ty castky jsou uvedeny na fakture :-)
>
> Napr:
>
> CD value...... $ 0.50
> Docs value.... $ 2
> Intell. value..$ 97.50
> TOTAL..........$ 100
>
> Takze clo zaplatite jen z nosicu, pripadne z tistene dokumentace
> (pokud nejaka je) a potom jeste z castky za shipping.

Jejo, to je pekne! A to byva vzdy? Nic v zlom, ale osobne si myslim,
ze napriklad MS nerozdeli krabicu z Win na CD, dokumentaciu a SW.
Ale v zivote som to nevidel, takze mozno sa mylim.

Co som ale zazil je faktura za bubnovy scanner+software, ktora
bola 56.000 DEM a nik tam nerozpisoval nic podobne ako
diskety, SW a HW.
A presvedcit colnika, ze "montazny stolik" neni klasicky stol ako
v colnom sadzobniku, ale somarina za 1100DEM ako prislsuenstvo
k skeneru bola velika fuska (ale pri rozdiele cla nabytok/scanner
sa to mimoriadne vyplatilo).
A dalsie skusenost (aj ked velmi davno) - moj prvy Linux bol
Slackware 1.2 objednany spoza hranic - z ciech. Tiez len jedinna
suma za "CD Linux" a nic viac. A to keby som bol drzejsi presvedcim
toho colnika, ze je to cesky vyrobok a clo usetrim ;o)) - asi tak
tomu rozumel.
Ale fakt je, ze v zivote som neobjednal 100 krabic so softom naraz.

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799