Sd?lení Ú?adu pro ochranu hospodá?skésout??e (dlhsie)

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Neděle Březen 17 14:35:17 CET 2002

Vladimir Rengevic wrote:

> Jejo, to je pekne! A to byva vzdy? Nic v zlom, ale osobne si myslim,
> ze napriklad MS nerozdeli krabicu z Win na CD, dokumentaciu a SW.
> Ale v zivote som to nevidel, takze mozno sa mylim.

Nevim, jak to dela MS, ale u linuxu to tak byva :-)

> Co som ale zazil je faktura za bubnovy scanner+software, ktora
> bola 56.000 DEM a nik tam nerozpisoval nic podobne ako
> diskety, SW a HW.

To je imho trosku jina situace. Pokud nemate na fakture sw,
tak ho asi nebudete proclivat, pouze ten hw.

> A presvedcit colnika, ze "montazny stolik" neni klasicky stol ako
> v colnom sadzobniku, ale somarina za 1100DEM ako prislsuenstvo
> k skeneru bola velika fuska (ale pri rozdiele cla nabytok/scanner
> sa to mimoriadne vyplatilo).

:-)

> A dalsie skusenost (aj ked velmi davno) - moj prvy Linux bol
> Slackware 1.2 objednany spoza hranic - z ciech. Tiez len jedinna
> suma za "CD Linux" a nic viac. A to keby som bol drzejsi presvedcim
> toho colnika, ze je to cesky vyrobok a clo usetrim ;o)) - asi tak
> tomu rozumel.

Procliva se podle toho, co je na fakture.
Je to trosicku slozitejsi a hlavne mimo tema teto konference.

Roman DAVID