Script

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Neděle Březen 17 16:25:17 CET 2002

Dne ne 17. březen 2002 15:57 jste napsal(a):

> Predstavte si clovka, ktery ma pred domem naledi a kazdy den, kdyz
> vyjde z domu, na nem uklouzne a zlomi si nohu. Vetsina lidi by ten led
> odstranila, nebo aspon necim posypala, ovsem jak vidno, nekteri davaji
> prednost tomu, ze si s sebou nosi sadru a dlahy.

Pekne prirovnani!

> Nesnazte se napravovat nasledky problemu misto jejich pricin (aspon do te
> doby, nez jste uplne v koncich). Je zjevne, ze VMware se domniva, ze neni
> spravne zkonfigurovany, a pravdepodobne si to nemysli bezduvodne. Kdyz uz
> nic jineho, tak zkuste pustit vmware-config.pl jeste jednou (nevymenil
> jste nahodou mezitim jadro?).

No to tez, na to aplikoval opet vmware-config.pl, a nic neobjevil...
Takze jsem ted ve slepe ulicce.
Proto ten dotaz, jinak bych se neptal.

--
Daktari
SuSE Linux 7.3 CZ

MUDr. Vítězslav Podivínský            podivinsky na unet.cz
Za Moštěním 221                              www.podivinsky.cz
57001 Litomyšl                                +420(464)618355
Czech Republic                               +420(604)231785
                                ICQ: 38405650