Jak vytvořit RPM z tar.gz nebo tar.bz2 ?

Neděle Březen 17 19:36:09 CET 2002

On Fri, Mar 15, 2002 at 06:21:14PM +0100, n_petr na seznam.cz wrote:
> Prosím, mohl byste mi někdo poradit, jak si vytvořím rpm balíček pro SuSE
> 7.2, pokud si stáhnu nějaký tar.gz nebo tar.bz2 soubor ?

> Stáhl jsem si tedy např. "alsa-driver-0.9.0beta12.tar.bz2"
Pred tyzdnom som z toho robil tiez rpmka, takze sa podelim. Tento fajl daj do
/usr/src/redhat/SOURCES (neviem kde to ma suse). Rozpakuj ho v /tmp a spusti
./configure a mozno aj make. Potom ti to vygeneruje spec file. Ten skopcis do
/usr/src/redhat/SPECS. A potom uz len rpm -bb
/usr/src/redhat/SPECS/alsa-driver.spec

Ja som to mal zlozitejsie, lebo som to robil pre jadro, ktore nebezim na
masine, kde to kompilujem a ten spec fajl som musel viovat.

Ked spravi rpmko, nainstaluj a pokracuj s alsa-lib a alsa-utils.

Otestovane pod rh7.2.

Bye,

               I believe the technical term is "Oops!"