Re: Jak vytvořit RPM z tar.gz nebo tar.bz2 ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Březen 18 17:08:16 CET 2002

Tak už mám 2 vlastní rpmka. Jedno Alienu 8.1 a druhé té Alsy.

Taky když v Package Manageru chceš v KDE 2.1 naisntalovat ten balík, ti to
hlásí balíček vyžaduje kernel headers ? Je to tak správně ? Bez vypnutého
testu závislostí to totiž nejde nainstalovat. Postupoval jsem přesně podle
tvého návodu. Suse to má usr/src/packages (namísto redhat) ... pak už to je
stejné build, rpms, specs, ... Jo a ten alsa~.spec se vytvoří v adresáři
Alsy, ano ? Mě se tam vytvořil a odtud jsem ho kopíroval do
usr/src/packages/specs

Děkuji, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;