Sylpheed

Judy xthovt na seznam.cz
Neděle Březen 17 22:13:59 CET 2002

Dobry den,
  nedavno jsem po mensim padu systemu nainstaloval na RH7.2 novou verzi sylpheed-u v0.7.4, a kompletne zkopiroval jeho nastaveni ze starsi verze. Bohuzel jsem narazil na jeden drobny problem: u nekterych newsovych skupin mi neustale pise stejny pocet novych,neprectenych a celkovy pocet zprav. Povodni myslenka byla, ze jsem nekde pri kopirovani zapomel zmenit prava, a on nemuze nove hodnoty zapsat, ale kdyz jsem zkusil pod jinym uzivatel zalozit zcela nove konto, tak se situace opakovala (s pro jistotu nast
  Je chyba na strane sylpheed-u nebo moji??

 Diky