Motorola Timeport 250 <--> PC via kabel

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Březen 18 01:31:01 CET 2002

Mně šlape Motorola Timeport 260 <--> PC via kabel v pohodě. Bojím se to už
tady vyslovit, ale ve windowsech (98,2k,XP) to jede v pohodě. Pod linux ten
program nemám. Jdou synchronizovat SMS, odesílat SMS z počítače, ...
nepřišel jsem jak dostat z počítače vyzváněcí melodii do telefonu (program
na to je, ale nerozumím tomu) a nedokáči změnit v telefonu logo. Mám tam
pořád hnusné CZ-03. Pokud bys věděl, jak změnit logo u Timeportu 250/260,
dej mi prosím vědět.

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

PS: Pokud víte někdo o podobném program pod linux, rád ho vyzkouším.