Motorola Timeport 250 <--> PC via kabel

Dalibor Duba xduba na fi.muni.cz
Pondělí Březen 18 21:53:08 CET 2002

bohuzel, co se tyce onoho programu pod windowsy neposlouzim, nemel jsem tu
cest se s nim videt.
pod linuxem existuje gsmlib (http://www.pxh.de/fs/gsmlib/), a tam by 260ka
mela fungovat pod kabelem i jako infra, ale u 250ky to vypada jen na infra
(nebo autor programu pouze netusi, ze timeport 250 ma take oboji).
No, kdybys to zkousel, tak bys mne potesil, kdybys mi dal (treba jen
mailem) vedet vysledek, ze bych se rozhodl, jestli ten kabel kupovat nebo
ne:)

s pranim pekneho dne

dalibor duba