instalace mySQL, PHP, Apache

Tomas Vida vida na uniware.cz
Pondělí Březen 18 08:00:55 CET 2002

DD,
snazim se nainstalovat %subj.
Mam RH7.0 a na cisty system (bez RPM techto aplikaci) jsem si natahal
jejich zdroje. Kompilace mySQL probehne bez problemu, ale PHP + Apache
nikoli. Porad to mrzne na mod_rewrite.h. Stejne se mi to ale moc nelibi,
protoze mi pak tyto alikace nehlida redhatacky up2date, ktery spracuje
jen rpm baliky.
Chtel jsem se zeptat, co mi radi zkuseni linuxaci. Pokracovat dale
cestou kompilace zdroju, a hledat, kde je chyba, nebo si natahat RPMka a
nainstalovat to rovnou z nich?

Pokud bych to instaloval rovnou z RPM, bude na mySQL korektne fungovat
podpora cestiny? A co PHP+Apache, co moduly proxy a mod_rewrite, a
podpora mysql? Nekde jsem zahledl, ze se konfigurace programu,
instalovanych z RPM, da menit, a to pomoci xxx.src.rpm. Co mam tedy
delat?

Poradite mi, prosim?

Dekuji
Tomas