Virtualni SSL-servery APACHE

Pavel Vrzal vrzal na unimontex.cz
Pondělí Březen 18 09:49:00 CET 2002

PV> Problem mam v tom, ze jednotlive SSL-virtualni servery si neberou
PV> SSL-certifikat ze sve directivy, ale vzdy ze serveru, ktery je ulozen
PV> nejdrive v souboru HTTPD.CONF. V tomto pripade je to server

To nejde. SSL se domlouva jeste v dobe, kdy neni znamo o ktery
virtualni server jde. Certifikat je zkratka vazan na IP a ne na jmeno.

Dobra, ale porad mi bude prohlizec psat, ze pro adresy email.unimontex.cz a
dalsi je certifikat se spatnym jmenem WWW-serveru (IP:xx.xx.xx.xx).
Jemu nedojde, ze se ma jmeno prelozit na adresu?
P.V.