Virtualni SSL-servery APACHE

Petr Klimovic linux2 na pizi.cz
Pondělí Březen 18 09:55:29 CET 2002

PV> Dobra, ale porad mi bude prohlizec psat, ze pro adresy email.unimontex.cz a
PV> dalsi je certifikat se spatnym jmenem WWW-serveru (IP:xx.xx.xx.xx).
PV> Jemu nedojde, ze se ma jmeno prelozit na adresu?

Soucasti certifikatu je i jmeno serveru, pro ktery plati.

Klient se spoji, server mu na zaklade IP kterou chce, posle prvni
certifikat, ktery najde. V tomto certifikatu je napsano, ze patri
serveru X. Pokud uzivatel nepristupuje na server, ktery je prvni v
konfiguraci Apache, dostane vlastne spatny certifikat, kde nesouhlasi
udaj o serveru.

Neni to prekladem, je to tim, ze jmeno serveru je soucasti certifikatu
a posila se certifikat jineho serveru, nez chce klient.