antivirus

Jaroslav Stodola jaroslav.stodola na oku-cr.cz
Pondělí Březen 18 12:08:51 CET 2002

 > chtel bych Vas poprosit o zaslani nazoru na antivirove
 > reseni proinux.
 > Potrebuji antivirovy program pro server pouzivany jako File
 > server a zaroven
 > jako Proxy server (Squid).
 > Libilo by se mi reseni rezidentniho programu, jenz bude
 > hlidat zapis na
 > disky a zaroven antivirove filtrovani zmineneho Squidu.
 > Mnohokrat dekuji za Vase nazory
Mame SophosSweep a Kasperskyho, oba jsou dost dobri. Umeji pozadovane. My je
pouzivame teda jen pro sendmail (staci nam to :))
Aktualizace jsou k dispozici kazdy den. Dnes me ovsem Kaspersky zamrzel, ze
s aktualizaci ze vcerejska vecer nenasel Fbound.
Sophos ho umi uz od 14.3.

U nas distribuuji Sophos: www.protectdata.cz; Kasp: www.aec.cz.
H.