Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet?

Cejka Rudolf cejkar na fit.vutbr.cz
Pondělí Březen 18 12:43:06 CET 2002

Pavel ŠVARC <stefan.samecek na volny.cz> wrote:
> řekl bych že není fér srovnávat dnešní distribuce s Win98 zkuste na svém PC
> spustit W2K nebo XP a potom můžete srovnávat

Zaprve jsem neprovozoval dnesni distribuce s (starymi) Win98.
Popisoval jsem situaci, ktera trva uz asi dva roky zpet.
V te dobe byly Win98 a FreeBSD 3.5, Linux si uz nepamatuju.

A za treti: Jak muzu srovnavat SW ze stejne doby, kdyz SW pro Win98
uz pred nekolika lety umel to, co SW pro Unix mozna neumi jeste ani
dnes? Takze i kdyby, tak srovnavat dnesni distribuce s Win98 je velmi
fer, protoze jen tak muzu srovnavat SW, ktery si odpovida. Kdyz to
trochu prezenu, tak rozhodne nebudu srovnavat konzolove aplikace
pro Unix s grafickymi aplikacemi pro Windows. Je treba taky fer
zminit, ze v Unixu muzu aplikace spoustet vzdalene, ale pro
kancelarske vyuziti me vyuziti moc nenapada, lokalni pomaly stroj
vychazi lepe.

> s jakou verzí ?? word 6 ?? platí zde to samé co pro operační systém nelze
> srovnávat např. Word6 a OpenOffice zkuste Office2000

Office 97 ci co to je. Word 6 ani omylem. Nevidim duvod pro zkouseni
Office 2000, kdyz mi uplne bohate postacuje starsi verze Office, coz
se naopak o OpenOffice/StarOffice neda rict ani pro soucasnou verzi.