Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet?

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pondělí Březen 18 13:12:04 CET 2002

Cejka Rudolf wrote:

> A za treti: Jak muzu srovnavat SW ze stejne doby, kdyz SW pro Win98
> uz pred nekolika lety umel to, co SW pro Unix mozna neumi jeste ani
> dnes? Takze i kdyby, tak srovnavat dnesni distribuce s Win98 je velmi
> fer, protoze jen tak muzu srovnavat SW, ktery si odpovida. Kdyz to
> trochu prezenu, tak rozhodne nebudu srovnavat konzolove aplikace
> pro Unix s grafickymi aplikacemi pro Windows. Je treba taky fer
> zminit, ze v Unixu muzu aplikace spoustet vzdalene, ale pro
> kancelarske vyuziti me vyuziti moc nenapada, lokalni pomaly stroj
> vychazi lepe.
já nemluvil o SW ale o OS klidně zůstaňte u Office97 ale zkuste na svůj
stroj nahrát W2K nebo XP to je srovnatelný desktop s KDE2 pokud se vám zdá
KDE2 moc rozežrané proč ho používáte ?? co třeba Fvwm AfterStep a další ???

> Office 97 ci co to je. Word 6 ani omylem. Nevidim duvod pro zkouseni
> Office 2000, kdyz mi uplne bohate postacuje starsi verze Office, coz
> se naopak o OpenOffice/StarOffice neda rict ani pro soucasnou verzi.
tady si sám odporujete Office2000 je současná verze OpenOffice je současná
verze používejte tedy StarOfice 4.2 to je odpovídající starší verze.
Zkuste třeba KOffice Abivord a další zapoměňte na molocha Mozillu a
použijte Galeon Konqueror Operu atd. výhodou LINUXu je právě možnost volby.

Stefan

PS Myslím že tato debata nikam nevede. Je to věc vývoje ať už LINUX nebo
Windows jdou s dobou a jsou stavěny s ohledem na počítače své doby, můžete
to změnit ??? Ano můžete dát dohromady distribuci pro slabé počítače ale
Mozilla KDE OpenOffice a další v ní určitě nebudou :O(( NIKDY