Re: modversions.h v SuSE - povinné zlo téměř vyřešeno ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Březen 18 17:41:43 CET 2002

Co zase tak pohnulo žlučí na této zpráve ? Tak tedy znovu. V googlu jsem dal
hledat modversions.h a našel odpověď na to, udělej "make dep" a ono ti to
udělá modversions.h. Navíc mi to někdo radil i tady. Nic takového se však
nevytvořilo. Jinak ".depend" a ".hdepend" to není, už jsem to vyzkoušel
metodou pokus omyl :(. Tak jsem zkoušel zadat na tvoji radu "man
config_modversions" a nic. Pak jsem zkoušel "man Rules.make" a zase nic. Ano
neobtěžoval jsem se to číst, protože mi to nenapsalo nic, leda příkaz
neexistuje. Když mi prosím poradíš, kde si to mohu přečíst, rád si to
přečtu. Jo a budu jedině rád, když mi vysvětlíš jak mám řešit porblémy, když
ne metodou pokus omyl. Myslel jsem si, že je to na počítačích celkem běžný
způsob. Těžko asi budu rozumnět hned všemu v linuxu, když se ho snažím
alespoň oťukat. Ani mě nenapadne kritizovat tuto konferu, ale přijde mi, že
tu vládne nevlídná atmosféra vůči nováčkům. Jakoby tu byla uzavřená komunita
těch NEJ lidí z naší compuvlasti vůbec, kteří pohrdají nedávnými win
uživateli, ... tohle má spíš odrazovací charakter (strejda Bill jistě počítá
s úsměvem rychtáky) a moc se nepodobá filozofii linuxu (ale co já vím o
filozofii linuxu, když nejsem žádnej namakanec, že). Inu každý není
programátor z povolání a nenarodil se s integrovaným linchipem v mozku ani
nemůže trávit u počítače ještě více času, protože den 25 hodin prostě nemá a
je plno i jiné práce, než dřepět u počítače. A
zdá se mi, že se konference občas podobá velkému \begin{theindex}
\item{najdi si to sám} \end{theindex}. Je tahle konference stvořena pro
získávání rad od zkušenějších nebo jeden velký křížový odkaz ? Pár lidí
kritizuje, pár lidí radí. Co takhle zkritizovat, a přivést na denní
světlo... Nejsme snad technoidi, ale máme srdce a můžeme se tudíž bavit jako
lidé !

S pozdravem Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

Mě