modversions.h v SuSE - povinné zlo téměř vyřešeno ?

Ladislav Michl ladis na psi.cz
Pondělí Březen 18 07:12:00 CET 2002

On Fri, Mar 15, 2002 at 04:45:33PM +0100, n_petr na seznam.cz wrote:
> Trošku jsem zabrousil ve vodách internetu a s problémem modversion.h se po
> týkají i jinde ve světě. Doporučovali tam udělat již zmíněné "make dep". Mě
> to samozřejmě "make dep" nechtělo spustit, tak jsem opět přeinstaloval linux
						grrr! ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> od nuly a tak mně z toho vylezly konečně v /usr/src/~linux/ tři soubory a to
> konkrétně:
>
> .depend
> .hdepend
> (.kversion)
>
> Který je ten zamaskovaný "modversions.h" ? Typoval bych to na ".hdepend" (má
budete se divit, ale není to žádný z nich. btw, pokus-omyl není metoda
se kterou se někam dostanete ;-)
> i o pár set řádků více než ".depend" ... v ".depend" je vypsáno:
> init/main.o: init/main.c \ **teď asi 30 řádků** init/version.o:
> init/version.c \ **teď asi 5 řádků**). ".kversion" to asi nebude určitě.
> Problémem však zůstává, že v ".hdepend" už není obsaženo nic z ".depend";
> doufám, že to nevadí! Popřípadě, jak z toho získám ten "modversion.h" ?
proč jste si nepřečetl nápovědu ke CONFIG_MODVERSIONS ? to, že jste
narazil na tento problém svědčí o tom, že jste se ani neobtěžoval
přečíst si něco o kompilaci jádra, přestože (jak tvrdí Josef Vogeltanz)
jsou "upravy jadra a jeho kompilace v dokumentaci podrobne pospsany"
hint: Rules.make

	ladis