modversions.h v SuSE - povinné zlo téměř vyřešeno ?

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pondělí Březen 18 19:22:01 CET 2002

Dne po 18. březen 2002 17:41 jste napsal(a):
> Co zase tak pohnulo žlučí na této zpráve ? Tak tedy znovu. V googlu jsem
> dal hledat modversions.h a našel odpověď na to, udělej "make dep" a ono ti
> to udělá modversions.h. Navíc mi to někdo radil i tady. Nic takového se
> však nevytvořilo. Jinak ".depend" a ".hdepend" to není, už jsem to
> vyzkoušel metodou pokus omyl :(. Tak jsem zkoušel zadat na tvoji radu "man
> config_modversions" a nic. Pak jsem zkoušel "man Rules.make" a zase nic.
> Ano neobtěžoval jsem se to číst, protože mi to nenapsalo nic, leda příkaz
> neexistuje. Když mi prosím poradíš, kde si to mohu přečíst, rád si to
> [...]

Jojo, Petre, bohuzel mate pravdu. Uz kdyz se chcete do konfery prihlasit, tak
se dozvite, ze asi nemate tohle delat....po precteni tech proti, kterych je
stale vice jak pro...Ale nebojte se, je tu jeste dost klidnych a
spolehlivych, kteri nezistne radi poradi i nam, zacatecnikum!
Mimochodem: kdo dela pravidla teto konference( staci si precuist ty omezeni
pri prihlasovani- diskriminace jako svina, vetsi jak prodej SW s nejakym
typem HW), automaticky zacatecniky diskriminuje a tim je vraci stryci Billovi
do naruce, takce linuxu kurevsky skodi! Smutne.... Holt, Linux nemuze za to,
kdo jej provozuje. Ani W-xx, ze?
--
Daktari
SuSE Linux 7.3 CZ

MUDr. Vítězslav Podivínský            podivinsky na unet.cz
Za Moštěním 221                              www.podivinsky.cz
57001 Litomyšl                                +420(464)618355
Czech Republic                               +420(604)231785
                                ICQ: 38405650