Scaner Umax Astra 610P

Petr Sysel petr.sysel na seznam.cz
Pondělí Březen 18 19:47:39 CET 2002

Dobry den.
Nevim, jestli je to ten patch, o kterem se zminujete, ale na Sourceforge
http://umax1220p.sourceforge.net/
je knihovna podporujici skenry Umax na paralelni port. Bohuzel 610P zatim
umi jen detekovat.

Mam ale podobnej problem. Chtel jsem pripojit skener UMAX ASTRA 1220P,
ktery tento patch ma plne podporovat, na pocitac s nainstalovanym Red Hat
7.1. Z pocatku se mi vubec nedarilo, i kdyz kompilace probehla v poradku.
Az potom jsem kvuli vymene hardisku system preinstaloval a jako zazrakem
zacal skener fungovat. Az zase zniceho nic po jednom skenovani zacal
program hlasit chybu
[umax_pp_low] Warning data read back differs: expected 00 found
tampon[0]=88 ! (umax_pp_low.c:5579).
Nevi nekdo, kde by mohl byt problem?? Nestalo se nekomu neco podobneho??

___
Petr Sysel