bind 9.X, recursive a forward

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Úterý Březen 19 12:45:14 CET 2002

Ahoj vespolek,

  ted jsem narazil na problem s bind 9.1.3 (RH 7.2). Jde o to, ze kdyz
je vyple recursive, tak nefunguje forwardovani pozadavku (ve verzi
8 nebyl problem), takze jsem nucen mit zaple recursive a k tomu mam
nastavene forwarders.
  A tu zacina muj dotaz. Stoj je pripojen k inetu dialupem a nechci
kvuli kazdemu dotazu na telefon. Kdyz dam dotaz na neco, co nema stroj
v cachi DNS, tak timeoutuje 10-15 vterin nez me rekne, ze nedokaze
resolvovat. Coz je celkem neprijmne chovani. Nemate nekdo napad, jak
se tohoto timeoutovani zbavit se zachovanim forwardovani pozadavku?
  Jinak kdyz zkusim ping na jakehokoli forwardera, tak okamzite dostanu
network unreachable.

Predem dik

Luf