Omnibook Xe3 & Mikrofon

Viktor Lacina viktor.lacina na reality21.cz
Sobota Březen 23 19:04:26 CET 2002

Zdravim,

> Nevim, me to taky nechodi.
>
> [Jinak jako na dratkach bych zrovna netvrdil. Ten xe3 co mam pujcenej
> (verse s athlnem) ma blbe tabulky interruptu, takze nechodilo USB. Pak
> ma zabugovanej pci-to-isa bridge, takze nechodilo ani prehravani. No a
> o nahravicim problemu uz vis. Jo a strasi v PCMCIA.]
> 								Pavel

to je typicky priklad negativniho nahledu na vec :-))
jesste mne napada, ze ma problem v ixech s vymenou mysi za touchpad, obcas se posere citlivost ... hmm asi bych se mel kouknou do rulez, jestli v konfere nejni slovo posere zakazane, aby jste mne za to nevyloucili ze sveho stredu :-))

ale jinak mi prijde, ze pod tucnakem beha vsechno podstatne .. mam verzi s celeronem a PCMCIA nepouzivam, protoze mam sitofku i modem integrovanej () USB mi pod oknama chodi a pod linem ho ani nepouzivam

Viktor