XFree86 4.2.0+S3 Savage4?

Janecek Vladislav vladislav.janecek na cpress.cz
Úterý Březen 19 16:10:41 CET 2002

Presne to same mi delal RH i SuSE s integrovanou grafikou Intel 815.
Nainstaloval jsem Mandrake 8.1 a bez problemu....

-----Original Message-----
From: Jan Klugl [mailto:jklugl na pikebo.cz]
Sent: Tuesday, March 19, 2002 4:00 PM
To: linux na linux.cz
Subject: XFree86 4.2.0+S3 Savage4?

Zdravim,
chodi snad nekomu vyse uvedena kombinace?
Mam cerstvou instalaci RH7.2 plus cerstvou instalaci XFree 4.2.0. Jakmile
ukoncim X, vsechno zemre, nepingnutelne, sysrq keys nezabiraji. V X logu nic
zvlastniho. Pouzivam savage_drv.o od XFree. Existuje nekde nejaka 'lepsi'
verze driveru? XFree
o problemech se Savage nic nepisi [nebo jsem to nenasel].
Sam bych tam dal jinou kartu, ale je to firemni PC :(