RE: OT: Ze světa WinXP

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Úterý Březen 19 16:03:27 CET 2002

krome pameti jsem si niceho nevsiml, pri 256MB mi vysly XP dokonce
sviznejsi
128MB je malo, 64MB zabere jen OS, aplikace zbytek a hura do swapu !!!
(porovnavano na PIII-1GHz a P4-1,6GHz)
Bodejt by Win2k nebyly stridmejsi, kdyz je tam toho polovic.
XP se daji konecne sitove vyuzit, rollback ovladacu, kompatibilita se
starymi programy, ...
Ja tvrdim, ze WinXP jsou eXpansion Pack k Win2k, aby se tomu konecne
mohlo rikat system.
Win2k jsem jakozto polotovar po mesicnim souboji preskocil ...
(kdyz ted muzu delat na trech masinach z jednoho mista jako doted slo
jen v unixu ....mlask)

> -fuck off registrace
to jsem provedl a provedu s kazdou legalne nabytou instalaci ;-)
bude to sice znamenat -fuck off- technicke podpory,
ale za 7let jsme se od nich zadne nedockali ...

> -jsou tam nejake problemy s jejich bonzactvim na vas, ale
> nemam v tom uplne jasno
zatim resim pomoci 3-party SW: XPanti-spy3 & tiny personal firewall

A to byla vada nebo chyba konfigurace ?
A co zkusit 7.1.1 ?

radek.karaffa na ct.cz

---