sane (scsi weirdness) + saned

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Úterý Březen 19 20:06:15 CET 2002

Takze co se tyka (2), mohu si odpovedet sam. Pochopitelne to bylo mezi
zidli a klavesnici. Dle navodu jsem v zajmu urychleni vypnul v
dll.conf co se dalo, tj. vsechno vcetne backendu "net". A proto mi
nechodilo "scanimage -d net:host:umax:/dev/sga". Zaroven v sane.conf
nelze pouzit ciste IP adresy. Nekde - v Bindu nebo v /etc/hosts musi
byt IP prirazene jmeno hosta, a teprve to jmeno muze byt v sane.conf.

Snad je to zrejmy.

Z klientu pro Win se mi nejlepsi zda XSane. Zkousel jsem taky
SaneTwain, ale to se skenerem delalo takovy veci ze jsem toho radsi
nechal. Nebo snad znate neco lepsiho nez XSane?

Ale co ta hlaska "scsi0 : weirdness"?