Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet?

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Březen 20 11:32:38 CET 2002

On Tue, Mar 19, 2002 at 11:34:58PM +0000, Martin Kamín wrote:

> Prosim? Nespadl jsi z mesice? Az mi prosim ukazes, ze za 30 minut
> vytvoris 30 strankovou prezentaci, kde bude na kazde strance jiny obrazek
> umisteny kam chci, a budou to GIFy, JPGy a sloupcove grafy z tabulkoveho
> kalkulatoru - poletim na mesic se to naucit. A -prosim- nechte toho
> vecneho zatracovani programu od MS. Neslouzi to ani linuxove komunite,
> ani nikomu... Opravdu.

> HA :) opravdu usmevne, umistit obrazek kam chci a zmenit jeho velikost
> tak, jak chci, je nekonecny proces, preklad, kuk, aha 2 mm doleva,
> [...]

To je stále otázka přístupu. Jestli pozadujete "kuk", "2mm doleva" a tak,
vzhuru do toho, nainstalujte si Solaris a StarOffice a snad budete stasten.
(Kdyz si pod to koupite treba Sun Blade, tak myslim ani snad nebudete mit
problemy s rychlosti ;-))

Existuje nekolik nadstaveb pro tvorbu prezentaci s vyuzitim TeXu.
Nez nekam pujdete, podivejte se treba na:

http://www-sp.iti.informatik.tu-darmstadt.de/software/ppower4/

Jako ještě zajímavější mi přijde formát ConTeXt:

http://www.pragma-ade.com/

Pokud nebudete chtít použít TeX (jaká škoda :-)), podobně ale jen jednoduchý
věci umí MagicPoint. Na druhé straně --- mohu Vás ujistit, že MagicPoint
úspěšně používám na 486 s 12 MB paměti a na rychlost si stěžovat nemohu :-)

Ale to je pořád to samé. Jestli vám vyhovuje dělat si návrhy přímo v programu
v kterém děláte prezentaci, tyhle vám nepomohou, stejně jako Vám TeX bude
předpokládám připadat odpudivý a nepříjemný.

Pokud si nejdříve rozvrhnete co že to chcete prezentovat a pak už to jenom
házíte na papír (pardon, obrazovku), věřím, že můžete být spokojen.

Pěkný den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz