Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Březen 20 15:25:19 CET 2002

"Matej Cepl" <ceplma00 na yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
news:20020320021842.GA4789 na rehor.surfbest.net...

> A i s tím umísťováním obrázků je možné se trochu zamyslet,
> jestli ho skutečně chci někam volně do obrázku nebo raději
> někam, kde se dá napsat nějaký relativní vztah

Ilustracny obrazok casto davam tak, aby pasoval s textom na slajde -
t.j. aby do neho netrcal dlhsi text, pripadne aj trcal, ale do kontrastne
vhodnej casti a.p. TeX je nedostizny pre pisanie textu a tam ho
aj pouzivam, ale na prezentaciu sa skutocne hodi wysiwyg
s posuvanim, resizovanim atd.

> Gnumeric -- u všeho ANO.

Ktora verzia? V pomerne aktualnej (presnu by som musel pozriet,
mam to doma) by grafy mali ist, ale spolahlivo som ich nerozchodil
ani nahodou.

Zdravi
--
                                                      Stano