poskozene prilohy e-mailu

Petr Novotny novotni na volny.cz
Středa Březen 20 12:41:49 CET 2002

U nas ve firme se problem objevil v okamziku prechodu z Windows2000 EN na Windows 2000 SP1 ( -> jina
verze MS Outlook Express). Najednou nam z vice mist zacaly chodit e-maily s tim, ze lidi nemuzou
otevrit zip soubory u e-mailu, co jsme jim poslali, protoze jsou poskozene. Kdyz jsem zkousel poslat
si e-mail se zipem sam sobe, vse bylo OK. Z toho jsem usoudil, ze problem je u providera nebo nekde
jinde. Provider poradil odesilat zpravy jako "plain text", ne HTML. A vse se vyresilo...

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" píše v diskusním příspěvku