poskozene prilohy e-mailu

Ing. Contofalsky Rastislav contofal na vsrp.slposta.sk
Čtvrtek Březen 21 14:01:25 CET 2002

Zdravim,

otestoval som to, pretoze aj ja som sa s tym uz stretol, ze prisli obcas
poskodene xls prilohy.
Pouzil som OE6 (ale verzia je nepodstatna) a sendmail 8.9.3. Zistil som kedy
pride zmrsena  XLS priloha.
V OE6 som nastavil UUENCODE
(Nastroje-moznosti-odosielanie-prosty text-nastavenie prosteho
textu-UUENCODE)
 potom staci poslat postu s XLS prilohou a priloha pride zmrsena :-(((

Mozete to este niekto testnut aj na inej verzii sendmailu ci dostanete
rovnaky vysledok (t.j. zmrsena priloha) ?

Rasto.