Omnibook Xe3 & Mikrofon

Marek Przeczek marek.przeczek na st.ms.mff.cuni.cz
Středa Březen 20 15:46:24 CET 2002

Viktor Lacina wrote:

> Zdravim,
>
> On Tue, 19 Mar 2002 18:48:06 +0100
> Pavel na Janik.cz (Pavel Janík) wrote:
>
> rebootuje jak za mlada :-)
> dokonce i hybernuje - i na fn+f12 ... jen ten mikrofon je nejakej divnej
> :-)
>
> BTW rozchodil nekdo takova ta "bonusova" tlacitka jako napr. mesicek :-))
>
> Viktor

> prectete dokumentaci k programu

tak mesicek tusim funguje, kdyz misto APM date do jadra podporu ACPI,
sice se nic nedeje, ale tusim, ze v /proc/acpi/button (nebo tak neco) se
objevuje kod stisknuteho "bonusoveho" tlacitka, vcetne "mesicku", takze
pokud treba nejaky demon bezi a pravidelne cte z /proc/acpi, muze podle
toho, co mu prijde, treba uspat pocitac, bohuzel v linuxu tusim zatim
funguje sleep level 3 (snad se to dela tak: echo 3 > /proc/acpi/sleep nebo
tak nejak...)

jak je na tom jinak acpi, to nevim, prislo mi, ze lepsi je zatim pouzivat
apm (tam funguje i prave zminovana hibernace)

btw: taky po hibernaci mate "pomalejsi opakovani znaku" - kdyz drzite
kurzorovou klavesu, tak se kurzor presunuje pomaleji ? (nadava se tomu snad
typematic rate...)

marek