Omnibook Xe3 & Mikrofon

Viktor Lacina viktor.lacina na reality21.cz
Středa Březen 20 18:31:23 CET 2002

Zdravim,

koukam, ze se bez tech tlacitek asi obejdu :-)
2 typematic rate: mam asi stejny problem - i kdyz popravde jsem to pripisoval blbe nastavenejm ixum :-)
nekde jsem tusim na webu videl pro tohodle notase reseni probuzeni z hibernace(nejaky skript, ktery spousti APM po probuzeni /myslim/) - pan google bude vedet
s tim mikrofonem netusite? :-)

BTW podarilo se Vam dostat nejaky lepsi vykon z grafiky? ja jedu pod SVGA a neni to zadny zazrak - specialne 3D je spis tak nejak na etapy :-)

s pozdravem,
Viktor Lacina