pripojenie xservera na Rh 7.0

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Březen 21 09:32:09 CET 2002

Dobri den.
mam server a nanom bezi i X-win a xfs. pokusam sa nan konektnut z win NT
cez X-server co tu v konfere niekdo zverejnil (vysekany z cygwin)

nefunguje mi z prepinacom query (chyba bude na strane clienta lebo
zatial ziaden X-server sa mi nan nevedel konektnut) a neviem ako to
nastavit skusal som aj prikladi z howto ale stale nic :( (problem je asi
v atipiskosti konfigurakou u RH)

Ale vec co mi fungovala a ktora bi my postacovala bolo nastavenie
premennej DISPLAY a spustanie takto. ale ani to mi z tymto X-serverom
nefunguje z inimy to slo. (ale mozno som posral nieco v konfigurakoch
pri davani to naspet)

Prosim pomozte.

--
Niesom povinny byt taky, aky by som podla ostatnich mal byt.
Je to ich omyl nie moje zlyhanie.