Omnibook Xe3 & Mikrofon

Marek Przeczek marek.przeczek na st.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 21 14:09:30 CET 2002

Viktor Lacina wrote:

> Dobry den,

> <spekulace>
> no pokud nejde o konzoli, tak by slo restartovat ixy - ty by si rejt mely
> nastavit dle konfiguraku) :-) uznavam, je to takovy oknarsky pristup -
> vysupte z auta a znovu nastupte
>  </spekulace>

tim se ale zrusi uplne vsechno, co bezelo... myslim, ze nejaky program na
to ale urcite je...

> aumixem jsem to nastavil na plno, ale ocekavany vysledek se nedostavil:-(
> asi zkusim alsu...

me alsa moc dobre nefungovala, prave ten mixer nejak blbnul...

> video je vpohode, ale  chtel bych i toho kvejka :-)
> hry jsou uz jedinym duvodem proc musim mit 3GB zasekana okny... skoda

to asi hned tak nebude, to by nekdo musel rozjet dri pro s3 savage nebo by
s3 muselo vydat moduly do jadra, neco na zpusobu nvidia riva

> BTW kolebka pod touchpadem se Vam koleba? :-)
> ja jsem si s tim jeste nehral, ale urcite to bude dalsi faze, az se budu
> nudit :-)

nefunguje, zkousel jsem osvedcene zpusoby, pres xka, intellimouse,
nastaveni zaxis atd. bohuzel... je to zvlastni, protoze pro ps/2 mys
pripojenou na port by to fungovat melo (na seriove to funguje) - ale i kdyz
touchpad vystupuje jako ps/2 mys, tak nic...

a nikde jsem nenasel, ze by to nekdo rozchodil...