Omnibook Xe3 & Mikrofon

Viktor Lacina viktor.lacina na reality21.cz
Čtvrtek Březen 21 11:23:20 CET 2002

Dobry den,

> no a uplne stejne by se to delalo i s tim typematic rate, nevite,
> jakym programem by se daly nastavit spravne hodnoty ?

<spekulace>
no pokud nejde o konzoli, tak by slo restartovat ixy - ty by si rejt mely nastavit dle konfiguraku) :-)
uznavam, je to takovy oknarsky pristup - vysupte z auta a znovu nastupte
 </spekulace>

> tak to netusim, ale jak jsem se dival, tak po restartu jeho volume je
> 0, melo by stacit jen nastavit spravne hodnoty (nejakym mixerem) -
> nemam zadny program na zaznam zvuku, abych to vyzkousel

aumixem jsem to nastavil na plno, ale ocekavany vysledek se nedostavil :-(
asi zkusim alsu...

> ja mam xfree86 4.2.0, je tam akcelerovany savage driver, ale to mate
> asi taky - video mi jede na fullscreen v pohode, neni problem - je
> pravda, ze quake3 si v linuxu nezahraju :-) ale ve windows podpora je
> - primo na www.s3graphics.com jsou nejnovejsi drivery pro win2000 i
> winxp - samozrejme i pro starsi; pro xka 4.1.0 tam maji taky driver,
> dokonce i xserver 3.3.6 upraveny specialne pro savage

video je vpohode, ale  chtel bych i toho kvejka :-)
hry jsou uz jedinym duvodem proc musim mit 3GB zasekana okny... skoda

BTW kolebka pod touchpadem se Vam koleba? :-)
ja jsem si s tim jeste nehral, ale urcite to bude dalsi faze, az se budu nudit :-)

Viktor