VPN LINUX WINDOWS NOVELL4.11

Boško Jaromír bosko na stapro.cz
Čtvrtek Březen 21 16:52:11 CET 2002

Mám provést připojení několika jedinců sedících uvnitř 'cizí' lokální sítě s
naší pobočkou
(tento vzdálený firewal zde nespravuji).
Tito kolegové 'potřebují' mimo jiné přistupovat na NOVELL 4.11 ( Ethernet
802.2) a WIN NT.
Původní nástřel s PPTP neprošel přes vzdálený firewal, který tento protokol
nepodporuje
(ostatně je prý dost děravý).
Potřebuji najít takové řešení, kde budou nějací Win /W2K klienti, kteří by
se jednotlivě připojovali na vzdálený přístupový bod (LINUX 2.4.18) na naší
síti (za CISCO - Winroute).
Jsem schopen toto řešit na základě CIPE , IPSec , IPXTUNNEL ?
Máte někdo rozchozenou podobnou konfiguraci ?
Všem případně děkuji.
Kdyby se mi tam necpal ten Novell (Border manager nanabítet) bylo by to
jednodušší

S pozdravem
--
Jaromír Boško