Usporne napsany program (Kdy bude StarOffice...)

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Březen 21 19:17:50 CET 2002

Zdenek Pytela wrote:

> Rok 1998 není ještě úplná historie. Tehdy se našli lidé, kteří
> dokázali napsat úsporné programy (od 57 do 3176 bajtů) jako příspěvek do
> ankety Linuxových novin Nejmenší vyhrává.
> http://www.linux.cz/noviny/1998-05/clanek02.html
> http://www.linux.cz/noviny/1998-05/clanek06.html

 Az na to, ze ty programy byly k tomu samemu jako tahle cela diskuze, tj.
prakticky naprosto k nicemu. Nebo jsem neco prehledl?

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli