Usporne napsany program (Kdy bude StarOffice...)

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Březen 22 07:31:30 CET 2002

On Fri, 22 Mar 2002 05:45:00 +0000 (UTC), Petr Klimovic wrote:

: LL>  Az na to, ze ty programy byly k tomu samemu jako tahle cela diskuze,
: LL> prakticky naprosto k nicemu. Nebo jsem neco prehledl?

: Jeste jste mel pouzit slovo absolutne, dokonale, totalne, atd...

: Ty programy byly k procviceni mozku. Byly na hrani.

Presne tak. Pre mna to rozhodne bola vyzva a napriek tomu, ze som
ziskal len zemiakovu medailu, dozvedel som sa nieco o spustitelnych
formatoch a dobre som sa pobavil. Podla mna to bol vyborny napad.

Zdravi
--
                                            Stano